tisdag 3 maj 2011

Ibland hinner man mycket

Idag var en sån dag, där jag har hunnit sjukt mycket... på bekostnad av lilla kroppen.
Började dagen med att dra ut till mamma och hjälpte henne med hunden. Ingen vidare stor grej.. sen blev jag belönad med fika. Syster kom förbi en sväng hon med.
Då blev det klädutdelning till gamarna. Mina avlagda är alltid lika uppskattade utav dom, och det är ju väldigt bra det.

Sen hem och rensade alla förråden. Jag har fyra (4) stycken! Stuvade om och kastade väääldigt mycket!
Iväg till återvinningen med det.

Sen upp och storstäda. Var ett tag sen det.. Nackdelen med att ha två hem är att det ena gärna blir lite eftersatt.. i det här fallet mitt eget.

Efter det ringa sig en massa viktiga samtal. Sånt där tråkigt som jag hemskt gärna drar ut på.

Tvätta mattorna när golvet ändå var frilagt och skurat.

Iväg till tandläkaren för att laga ytterligare en avbiten tand. Jodå, utan lugnande och utan bedövning i dag med! Fattar inte hur jag klarade av det, för idag var det jobbigt värre..
Ilade som f-n!!
Men för varje dag den tanden sitter kvar så är jag glad och lycklig. Den tanden som en annan tandläkare ville dra ut för tre år sen! Den sitter kvar än. Och funkar!

In och handla sig lite för att kunna eventuellt kunna laga sig lite mat.
Eller inte.
Tror jag lägger mig på soffan och inte gör ett endaste dugg mer idag.
Japp så får det bli.
Nån som kan svänga förbi med en liiten matbit åt en hungrig liten sliten tant kanske.. ?!

Inga kommentarer: