måndag 7 februari 2011

Härlig helg

Ännu en underbar helg har passerat.
Fredagen hemma hos S med god mat, underbart rött och lite kortspel för att underhålla Wille.. mamman förlorade - hela tiden.
Men den nya lugna mamman tog det med ro! Det ni! Ni som vet vilken vinnar skalle jag har..

Lite små fix med nya gardiner blev det där igen med. Snart har jag gjort om hela huset.. heheh..
Lördagenskvällen var det middag hos A som ju fyllde år förra helgen. En super trevlig kväll blev det där i goda vänners lag och melodifestivalen. Givetvis så tvingade jag alla att vara med och titta på den och sätta poäng! Det är ett måste liksom..
Men som askungen så åkte vi hem vid midnatt eftersom William hade match tidigt på söndagen.
Den matchen blev en rysare! 1-1. Vilket spel! Vilka killar jag har i mitt lag! Förra gången vi mötte samma lag fick vi stryk med 10-5.. så det var ett stort lyft! Härligt!

S åkte hem på eftermiddagen och han hinner bara åka så längtar jag ihjäl mig efter honom igen.. känner mig halv om han inte är vid min sida.
Han är verkligen mannen i mitt liv! Jag är sååå sjukt lycklig!

Inga kommentarer: