söndag 13 september 2009

skön helg

Har lekt med M-L o E hela helgen. En riktigt rolig helg har vi haft. I fredags så satt vi här o drack lite vin på altanen, det var så skönt ute. Kanske sista sommar kvällen.?!

Wille var hos kompisen Gustaf, och när mamman där fick veta att vi satt o myste så erbjöd hon sig att köra hem Wille så jag slapp lämna min sköna altan.. dom är verkligen helt galet trevliga o vänliga. Dom ställer upp på mig o Wille - jämt!

På lördagen så var vi ute o plockade svamp tillsammans. Fast det blev inte så stor fångst.. Eftersom jag plockar lite flera sorter så fick jag lite mer i min korg än dom andra.

De var lite lustigt.. när vi kom ut ur skogen så fick jag syn på att dom som bodde i huset brevid där vi parkerat var en gammal granne o kompis. En härlig familj.

På kvällen hade vi bestämt att vi skulle grilla tillsammans. Åh så gott o mysigt!
Efter några timmar så började det små regna, och jag är ju inte den som är den.. Så jag fram med stora presseningen och hängde upp den korsan o tvärsan. Såg helt galet ut.. sorry glömde ta kort... Ja vad gör man inte för att slippa gå in..
Så där satt vi under parasoll o pressening och spelade kort med barnen.. mysigt värre..

Just när jag satt o var lite hångel sugen, ja då ringer H och frågar om han fick komma. Vilken tanke överföring.. klart han fick. Fort i säng med Wille ....

Inga kommentarer: