torsdag 4 juni 2009

Tyger

Igår var det åter dags för p-sprutan igen. Tar den var tredje månad, ett litet stick i rumpan så är man säkrad igen.. ! Har haft den i 19 år nu, och är hel nöjd. Har inte någon mens alls, vilket jag tycker är sååå skönt. Behöver inte slänga ut en massa pengar på det.. kan bada när jag vill, kan hmmm när jag vill- kanon!

Efter det så åkte jag till Carina som bestämt. Hon o hennes dotter, som väntar barn, hade bestämt att vi skulle åka och kolla på tyger. Så in i pärlan o ner på stan till Olssons tyger. Hittade några ur söta tyger där, som jag ska sy påslakan av till bebisens vagn.

Sen tog vi en macka på Sub- hur gott är inte det!??! Tack Carina för lunchen.
Carina passade även på att gå o köpa sig en ny mobil- by the way.. ! Ja se rikemans folk, dom gör som dom vill dom..

Sen fick det räcka.. skjutsade hem dom till sävja igen o jag åkte o hämtade Wille i skolan.
Fick nåt tokryck på kvällen o skurade hela köket! Fram med spis, skurade taket.. jo rå.. ibland blixt´ra jag till.. skönt efter..
Sen blev det soff hörnet hela kvällen med room service o grey´s.

Inga kommentarer: