torsdag 26 mars 2009

Fönster

Idag har jag putsat mina fönster, det är 56 st fönster sidor!! Började dagen med att lämna Wille i skolan, åkte sen o bytte till sommardäck. Ett hade spruckit så det var bara att köpa ett nytt,, en liten extra kostnad på 800 kr..-! Sa till om en tvätt samtidigt.
Gick medans ut med hunden 1 timme.
Hem och sydde in 3 par jeans, alla är för stora o jag hittar inga som passar.
Fick sen för mig att putsa fönstren, som sagt 56 fönster sidor.. Duschade blommorna, skurade alla element, dammsög gardinerna, slog sönder mina fina ljusstakar, badade hunden, städade, hann med en tallrik fil o kaffe,, hängde tvätt, skurade badrummet..

Allt detta på 5 timmar!!!!!!!!!!

Nu är jag helt slut, kroppen skriker AJ!!! Skriker morfin.... så nu är det till att sitta som ett stök i soffan o rida ut smärtan. Att jag aldig lär mig.. gör allt på en o samma gång.. men har man adhd så har man..
kramizz

Inga kommentarer: